yandex

طراحی سایت با فریم ورک لاراول

طراحی سایت با فریم ورک لاراول

طراحی سایت با فریم ورک لاراول

فریم ورک لاراول به سبب ویژگی ها و قابلیت های زیادی که دارد در طراحی سایت باعث کاهش هزینه ها و سرعت در اجرای پروژه می شود. قابلیت های منحصر به فرد فریم ورک لاراول سبب شده است که در بین سایر فریم ورک های php محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با این فریم ورک بسیار کار آمد آشنا کنیم.

 

فریم ورک لاراول چیست و طراحی سایت حرفه ای با لاراول

طراحی سایت حرفه ای با لاراول می تواند مزیت زیادی داشته باشد. فریم ورک لاراول جزو فریم ورک های رایگان و کد باز در زبان برنامه نویسی php می باشد. انعطاف پذیری بالای این فریم ورک و همچنین کد نویسی خلاقانه در آن سبب شده است که اکثر شرکت های طراحی سایت برای طراحی سایت حرفه ای  مختلف مخصوصاً برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت شرکتی از فریم ورک لاراول استفاده کنند.  برنامه نویسی وب با استفاده از این فریم ورک بسیار سریع و آسان شده است. از قابلیت های منحصر به فرد این فریم ورک این است که می توان تغییراتی را که در بخش های مختلف سایت می خواهیم انجام دهیم را بدون دستکاری در کد اصلی سایت اعمال نماییم.

لاراول فریم ورکی قدرتمند برای طراحی سایت حرفه ای است و بر معماری MVC استوار می باشد.  خالق و توسعه دهنده اصلی آن تیلور اوتول می باشد. اگرچه زبان برنامه نویسی php دارای فریم ورک های بسیار زیادی است اما این فریم ورک نسبت به سایر رقبای خود ویژگی های ممتازی دارد که باعث محبوبیت آن در بین توسعه دهندگان وب شده است.

 

طراحی وب سایت با فریم ورک لاراول

 

چرا طراحی سایت حرفه ای را با فریم ورک لاراول انجام دهیم؟

انعطاف پذیری لاراول و کد نویسی بسیار ساده آن سبب شده طراحی سایت حرفه ای با لاراول بسیار راحت و  آسان باشد. پیچیدگی هایی که در هنگام طراحی سایت وجود دارد با کمک فریم ورک لاراول به حداقل ممکن می رسد. کد های میانبر بسیار زیادی در این فریم ورک تدارک دیده شده است که می تواند بسیاری از کارهای تکراری و کدهایی که قرار است چندین مرتبه در جاهای نوشته شوند را حذف کند. بسیاری از خصوصیات های خوبی که در فریم ورک های دیگر php وجود دارند همه در لاراول یکجا جمع شده اند. لذت کد نویسی و توسعه وب سایت و همچنین طراحی سایت حرفه ای با لاراول با هیچ چیز مثال زدنی نیست.

 

پیشنهادمیکنیم  این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

دلایل برتری طراحی سایت اختصاصی از نمونه وردپرسی

 

شرکت طراحی سایت ساپرن هم در طراحی سایت  حرفه ای و طراحی سایت فروشگاهی و سایت های دیگر از این تکنولوژی مدرن و پیشرفته استفاده می کند. در این چند ساله لاراول توانسته است با رشد سریعی که داشته گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید. این فریم ورک در بین برنامه نویسان سراسر دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

بروز رسانی لاراول به سرعت انجام می شود. استفاده از آخرین نسخه های کتابخانه های فریم ورک لاراول باعث می شود که جذابیت طراحی سایت حرفه ای بالا برود. برای طراحی سایت حرفه ای استفاده از لاراول می تواند مزایای زیادی داشته باشد. ساده سازی کد ها برای کارهای معمول در طراحی سایت مثل روتینگ ، احراز هویت ، کار با پایگاه داده ها و بانک های اطلاعاتی مختلف و ... که برای همه پروژه های طراحی وب حرفه ای نیاز است از ویژگی های منحصر به فرد این فریم ورک می باشد. مسائل و مشکلات زیادی که قبلاً در طراحی سایت وجود داشت به کمک این فریم ورک کاملاً برطرف شده است.

 

آشنایی با ویژگی های لاراول در طراحی سایت حرفه ای

خصوصیات و ویژگی های فریم ورک لاراول باعث شده است که طراحی سایت حرفه ای با استفاده از این فریم ورک  بسیار آسان تر از قبل شود. در این قسمت می خواهیم با برخی از ویژگی های منحصر به فرد این فریم ورک شما را آشنا کنیم.

 

  • پشتیبانی از MVC

الگوی معماری MVC در فریم ورک لاراول پشتیبانی می شود این قابلیت باعث خواهد شد که بتوان منطق کسب و کار و لایه های مختلف را از یکدیگر جدا نمود. در این معماری توابع داخلی بسیار زیادی وجود دارد که سبب می شود مقیاس پذیری، عملکرد و امنیت طراحی سایت حرفه ای با این فریم ورک بسیار بالا برود.

 

  • استفاده از بسته های نرم افزاری

بسته های نرم افزاری متعددی برای این فریم ورک وجود دارد که از نسخه 3 لاراول به آن افزوده شده است. برای طراحی سایت حرفه ای این بسته های نرم افزاری می توانند سرعت طراحی سایت را بالا برده و به راحتی اپلیکیشن های تجاری و طراحی سایت فروشگاهی و دیگر سایت ها را با آن انجام داد.

 

  • کتابخانه‌ها و ماژولار بودن لاراول

ماژولار بودن و داشتن کتابخانه های از پیش نصب شده در لاراول از ویژگی های منحصر به فرد این فریم ورک می باشد که در دیگر فریم ورک های php  تا این حد وجود ندارد. برای نمونه می توان به کتابخانه چک کردن تایید هویت اشاره کرد که می توان در طراحی سایت حرفه ای به راحتی آن را به کار برد. این کتابخانه تایید هویت امکانات متعددی را به وب سایت اضافه می کند برای مثال بازنشانی گذرواژه ، هک کردن Bcrypt امکان چک کردن کاربرانی که فعال هستند و... از جمله کارهای است که این کتابخانه به آسانی انجام می دهد. ماژولار بودن آن نیز سبب خواهد شد که به راحتی بتوان برنامه های ماژولار و طراحی وب سایت ریسپانسیو را به آسانی با این فریم ورک توسعه داد.

 

طراحی سایت با لاراول

 

  • مقیاس پذیری

این فریم ورک از مقیاس پذیری بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین به راحتی می توان عملکردهای جدید را بدون کوچک ترین دغدغه ای به وب سایت ها اضافه کرد. اصلاح و گسترش سایت های ساخته شده با لاراول به آسانی صورت می پذیرد.

 

  • امنیت لاراول

امنیت حرف اول را در طراحی سایت حرفه ای می زند. سایت هایی که با استفاده از فریم ورک لاراول توسعه داده شده باشند از امنیت زیادی برخوردار هستند.  این گونه سایت ها همچنین در برابر حملات از طریق تزریق SQL از امنیت ویژه و منحصر به فردی برخوردار هستند.

 

  • ساخت کوئری در لاراول

از ویژگی های دیگر که باعث برتری این فریم ورک می شود قابلیت ساخت کوئری در آن است که از نسخه 4 به بعد در این فریم ورک اضافه شد. در لاراول به طور مستقیم می توان به ORM ها دسترسی داشت. همان طور که می دانید از مزایای کوئری ها استفاده مجدد آن ها است. ساخت کوئری های با برنامه تر توسط اس کیو ال لاراول کارها را بسیار راحت تر از گذشته کرده است.

 

  • نگهداری ساده

نگهداری یکی از مباحث بسیار مهم بعد از طراحی سایت حرفه ای است. سایت هایی که با کمک لاراول طراحی شده اند از این نظر مزایای زیادی دارند زیرا نگهداری آن ها می تواند صرف حداقل زمان و پول انجام پذیرد.

 

  • وجود migration ها

قابلیت دیگر فریم ورک لاراول که در طراحی سایت حرفه ای می توان از آن استفاده نمود migration ها هستند. با استفاده از این قابلیت می توان به راحتی و بدون کمک مستقیم از کد های اس کیو ال به حذف ، تغییر و ایجاد در داخل جدول های پایگاه داده ها پرداخت.

 

مزایای استفاده از فریم ورک لاراول در طراحی سایت حرفه ای

مزایای بیشمار استفاده از فریم ورک لاراول می تواند در طراحی سایت شما تاثیرات زیادی بگذارد مخصوصاً این که بروز رسانی های آن خیلی زود اتفاق می افتد. بعضی ها به سبب مزایای زیادی که این فریم ورک دارد عنوان جادوگر وب را به لاراول داده اند. کارهای بسیار بزرگی را که با آن می تواند انجام داد آنقدر بزرگ است که این لقب شایسته آن خواهد بود. کارهای بزرگی که می توان با اندکی کد نویسی آن را انجام داد. برای مثال برای ایجاد فرم های ورود و عضویت کافی است که یک دستور را وارد کنیم و به طور خودکار ایجاد می شوند. استفاده از Composer ها در آن نیز باعث حل مسائل و مشکلات بسیار پیچیده در طراحی سایت حرفه ای شده است.

 

پیشنهادمیکنیم  این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

تاثیر سئو سایت بر برند سازی و برندینگ

 

محبوبیت بالای آن به خاطر قابلیت های بیشماری است که در طراحی سایت دارد. کاربران زیادی در سراسر دنیا از این جادوگر وب استفاده می کنند. جامعه بزرگی (Community) پشت آن قرار دارند که می توانند به سرعت به مشکلات و سوالات شما پاسخ دهند. وب سایت ها و انجمن های زیادی در اینترنت هستند که برای هر مشکلی چاره ای دارند کافی است که برنامه نویسان لاراول به آن مراجعه کنند. برای مثال می توان به معتبر ترین انجمن لاراول به نام Laracasts اشاره نمود. در ادامه به بیان برخی از مزایای فریم ورک لاراول که می تواند در طراحی سایت حرفه ای کمک بسیار زیادی به طراحان وب سایت و شرکت های طراحی سایت کند می پردازیم:

 

  • استفاده از کامپوزر و Autoloading

این قابلیت باعث می شود که ساخت وب اپلیکیشن های بسیار پیچیده به راحتی انجام گیرد. پکیج های آماده زیادی وجود دارند که در PHP تست شده و می توان به راحتی آن ها را به کار برد. با استفاده از Composer که یک ابزار مدیریت پکیج است  نصب و به کارگیری این پکیج ها به آسانی انجام می شود.

 

  • راحتی در ایجاد  قالب سایت با موتور قالب Blade

موتور قالب Blade ساخته شده است تا شما را از شرح کد های HTML و PHP که لابه لای هم نوشته می شوند و باعث کثیف شدن فرانت اند سایت شما خواهند شد راحت کنند. قالب Blade به شما اجازه می دهد که به طور اتوماتیک با استفاده از تعداد کمی کلمات کلیدی قسمت های بسیار بزرگی از کد فرانت اند خود را بسازید بدون این که نیاز باشد کد های تکراری زیادی برای این کار بنویسید. ساخت فرم های آماده و پیچیده به راحتی تنها با چند کد با استفاده از قالب Blade در فریم ورک لاراول Php امکان پذیر است.

 

طراحی سایت با laravel

 

  • استفاده از مدل شی گرای دیتابیس

وصل شدن به پایگاه داده در این فریمورک نیاز به این ندارد که شما تمام کدهای ارتباط با پایگاه داده در sql را بلد باشید. استفاده لاراول از ORM قدرتمندی به نام الوکوئنت (Eloquent) به منظور ارتباط با دیتابیس باعث شده است که این کار به آسانی انجام گیرد. با استفاده از این قابلیت همه پایگاه داده به عنوان یک شی در نظر گرفت هیم شود. برای مثال هر موجودیت یک پایگاه داده به یک کلاس و هر رکورد آن به یک شی تبدیل خواهد شد و به راحتی می توانید جهت ارتباط با دیتابیس از آن استفاده نمایید.

 

  • بالا بردن سرعت کارها با خط فرمان Artisan

 ساخت تک تک کلاس ها در پروژه های طراحی سایت حرفه ای قبلا به این صورت بود که باید آن ها را به صورت دستی ایجاد می کردید. با کمک خط فرمان Artisan این مشکل برطرف شده است. و تنها کافی است از یک دستور کوچک استفاده کنید تا تمام کلاس ها ، کنترلر ها و روت های یک موجودیت به طور اتوماتیک ساخته شوند. صرفه جویی در زمان هنگام طراحی سایت حرفه ای می تواند بسیار مهم باشد که این کار با استفاده از قابلیت های مختلف فریم ورک لاراول مخصوصاً Artisan به راحتی امکان پذیر است.  به منظور بهره مندی از خدمات سئو سایت و طراحی سایت حرفه ای می توانید به شرکت طراحی سایت ساپرن مراجعه کنید. انواع خدمات سئو سایت و طراحی سایت توسط متخصصان و خبرگان این کار در شرکت طراحی سایت ساپرن انجام می شود.

ارسال نظر

محاسبه قیمت طراحی سایت
هزینه سئو سایت
درخواست مشاوره