yandex

راهکارهای حرفه ای برای افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات سایت در گوگل

راهکارهای حرفه ای برای افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات سایت در گوگل

راهکارهای حرفه ای برای افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات سایت در گوگل

محتوا عامل اصلی شناسایی شما در دنیای اینترنت و  سئو سایت می باشد. زمانی که یک کاربر یک کلمه را در موتور جستجوی گوگل سرچ می کند، در واقع به دنبال محتوایی آمده است که ممکن است در وب سایت شما نیز وجود داشته باشد. پس می توانید با توجه به 14 روش شگفت انگیزی که در ادامه برای توزیع محتوا ارائه خواهیم کرد، سرعت ایندکس بالاتری برای محتوای خود تجربه کنید. اگر در زمینه استراتژی تولید محتوا نیاز به دانش و اطلاعات بیشتری دارید، می توانید پیش از شروع به خواندن این مقاله، با این مفهوم بیشتر آشنا شده و سپس برای اینکه بتوانید محتوای خود را با سرعت بالاتری ایندکس کنید و علاوه بر این هزینه سئو سایت خود را نیز کاهش دهید، این مقاله را نیز مطالعه فرمایید.

یکی از خدمات سئو سایت که توسط شرکت های طراحی سایت انجام می شود بهینه سازی سایت برای ایندکس شدن است. بهینه سازی سایت باید به گونه ای باشد که به سرعت بتواند در موتورهای جستجو مخصوصاً موتور جستجوی گوگل ایندکس شود. البته هیچ کس از بابت اینکه چقدر طول می کشد تا گوگل بتواند صفحات جدید یک سایت و  یک سایت تازه تاسیس شده که طراحی سایت آن به پایان رسیده است را ایندکس کند و در فهرست سایتهای خود اضافه کند اطلاعی ندارد. ممکن است از ۴ روز تا ۴ هفته این کار طول بکشد. قبل از هر چیز و آشنایی با خدمات سئو سایت  به منظور ایندکس شدن سریع تر سایت در موتورهای جستجوگر، خوب است در مورد مفهوم ایندکس شدن سایت و خدمات سئو سایت که باعث می‌شود سایت های شما در موتورهای جستجو ایندکس شوند اطلاعاتی را کسب کنیم.  

در واقع ایندکس شدن سایت یعنی اینکه صفحات سایت شما که به تازگی ایجاد شده اند بتوانند در موتورهای جستجو فهرست شوند به گونه ای که کاربر وقتی دنبال مطلبی در موتور های جستجو می‌گردد محتویات این صفحات شما در نتایج جستجوی موتور های جستجوگر مخصوصاً گوگل پیدا شود. برای مثال برای اینکه متوجه شوید آیا سایت شما در لیست سایت های ایندکس شده است یا نه کافی است که عنوان اصلی آن را در موتورهای جستجو سرچ کنید؛ اگر سایت شما پیدا شد، بنابراین می‌توان گفت که سایت شما در آن موتور جستجوی موردنظر ایندکس شده است.

 

14 راه شگفت انگیز برای زود ایندکس شدن محتوا در گوگل

 

در این زمینه شرکت های زیادی تلاش کردند  تا بررسی کنند وقتی که خدمات سئو سایت بر روی سایت اعمال می شود چقدر زمان می برد که گوگل بتواند آن سایت را شناسایی کرده و ایندکس کند و یا عواملی که بر سرعت ایندکس کردن سایت ها در گوگل تاثیر دارند را بفهمند.

تحقیقات زیادی در این زمینه وجود دارد که می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت های مختلف مراجعه کنید.  اما برخی از تکنیک ها و روش هایی که می توان با خدمات سئو سایت انجام داد تا باعث ایندکس شدن سریع سایت شود را در این مقاله قرار است به شما ارائه دهیم.

البته یک نکته را در همین ابتدا بیان کنیم و آن اینکه هیچ تضمینی برای اینکه ایندکس شدن سایت شما سریعتر انجام گیرد وجود ندارد. اما یک سری تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که توسط افراد مختلفی تست شده و  به نتیجه رسیده است که می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم.  استفاده از این تکنیک ها  در طراحی سایت شرکتی و همچنین در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای ایندکس شدن سریع تر آن ها لازم و ضروری است.

برای انجام خدمات سئو سایت که بتواند به این امر کمک کند نیاز است که اطلاعات کامل و دقیقی در مورد الگوریتم های موتور های جستجوی مختلف داشته باشیم همواره متخصصان بازاریابی اینترنتی و سئو کاران و کسانی که سعی در ارائه خدمات سئو سایت به نحو احسن دارند با چالش زیادی در این زمینه روبرو بوده اند. آنها همیشه سعی کرده اند به دنبال راه هایی باشند که بتوانند سایت های تازه تاسیس و صفحات جدیدی که در سایت ایجاد می شود را به سرعت هرچه بیشتر در فهرست موتورهای جستجو اضافه کنند یا به عبارتی کاری کنند که آنها به سرعت ایندکس شوند.

مقاله، پادکست، ویدیو یا اینفوگرافیک بر روی وب سایت یا بلاگ خود منتشر کرده اید و می خواهید با ایندکس کردن آن در موتور جستجوی گوگل مخاطبین خود را افزایش دهید؟ فرآیند ایندکس و رنک گیری محتوای شما ممکن است ساعت ها طول بکشد و از آن بدتر شاید بهبود  و افزایش رتبه سایت شما تا هفته ها به طول بینجامد! پس چاره چیست؟ باید از روش هایی در انتشار محتوا استفاده کنید که در کوتاه ترین زمان در موتور جستجوی گوگل ایندکس شود و رنک مناسبی را نیز دریافت کند. در ادامه با چهارده روش شگفت انگیز برای ایندکس و رتبه گیری سریع تر گوگل آشنا خواهیم شد.

 

روش های شگفت انگیز برای ایندکس صفحات سایت و رتبه گیری سریع تر گوگل:

در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با مراحل ایندکس شدن سایت با کمک خدمات سئو سایت آشنا کنیم.  نکته ای که باید بدانید این است که قبل از این که مطلبی را در سایت خود منتشر کنید و یا اینکه بخواهید سایت تان را ثبت نمایید باید یک سری مراحل را طی کنید تا بتوانید وب سایت خود را به موتورهای جستجو و کاربران معرفی کنید. در ابتدا آدرس سایت خود را در موتور های جستجو سرچ کنید اگر سایت در نتایج جستجو ظاهر شد می‌توان نتیجه گرفت آن سایت ایندکس شده است برای این کار شما می توانید هر کدام از قسمتهای سایت خود را جستجو کنید کافی است که لینک صفحات داخلی سایت را یا عنوان اصلی سایت را در کادر جستجوی موتور جستجویی مانند گوگل سرچ کنید.

 

روش های شگفت انگیز برای ایندکس صفحات سایت و رتبه گیری سریع تر گوگل

 

برای این که این موضوع را بیشتر درک کنید و با خدمات سئو سایت به منظور ایندکس کردن سایت ها بیشتر آشنا شوید ، خودتان را جای موتور جستجو فرض کنید.  موتورهای جستجو سعی دارند که سایت هایی را که مردم به دنبال آن هستند را فهرست بندی کرده و به گونه ای تنظیم می شوند که بتوانند نتایجی که به کاربر نشان می‌دهند با آن چیزی که او به دنبالش بوده است بیشترین مطابقت را داشته باشد.  برای این کار مراحلی  وجود دارد که شما باید آن را انجام دهید و به نحوی به موتورهای جستجو حضور خود را در فضای مجازی اعلام کنید.  برای این کار قبل از هر چیز ابتدا بعد از اینکه سایت و دامنه مورد نظرتان را ثبت کردید  باید در موتورهای جستجو سایت خود را به ثبت برسانید . بعد از این کار برای مثال موتور جستجوی گوگل با استفاده از خزنده هایی که دارد سایت‌ها را هر از چند گاهی بررسی می کند و متوجه می شود که سایت شما به تازگی در اینترنت ثبت شده بنابراین آن را به لیست فهرست خود اضافه می‌کند مدت زمان این کار بستگی به عوامل متعددی دارد. برای اینکه شرکت های خدمات سئو سایت  کاری کنند که موتورهای جستجو سایت شما را ایندکس کند مراحلی را انجام می دهند که با یکدیگر به بررسی این مراحل  می پردازیم.

 

  1. تنظیم کنسول جستجوی موتورهای جستجوگر

یکی دیگر از خدمات سئو سایت تنظیم کنسول جستجوی موتورهای جستجوگر برای سایت ها است. برای مثال در کنسول جستجوی گوگل شما می توانید اطلاعات بسیار کاملی در مورد سایت خود و چگونگی به نمایش درآمدن آن در نتایج جستجوی گوگل پیدا کنید. همچنین وقتی که ربات گوگل می خواهد به نمایه سازی سایت شما بپردازد و با مشکلی در ایندکس کردن سایت شما مواجه می‌شود  گزارشی را در کنسول جستجوی گوگل به ثبت می رساند که شما با نگاه کردن به آن گزارش می توانید مشکلاتی که باعث عدم انجام شدن ایندکس شده است را بررسی کرده و آنها را رفع نمایید تا سایت شما بعد از آن  در مراجعه بعدی ربات گوگل به راحتی ایندکس شود.

 

  1. از ابزار URL Inspection گوگل استفاده کنید

یکی از ساده ترین روش هایی برای بالا بردن سرعت ایندکس و رنک گیری در دسترس است، می توان به ابزار خود گوگل در این خصوص اشاره کرد. زمانی که شما یک محتوا در بلاگ یا وب سایت خود قرار می دهید، به صورت خودکار یک URL مخصوص صفحه یا مقاله شما ایجاد می شود. شما می توانید با ایندکس کلی سایت در گوگل، به صورت خودکار ایندکس و رتبه گیری صفحات مربوطه را نیز انجام دهید ولی بهتر است برای هر محتوای جدید از این ابزار استفاده کنید تا ربات گوگل بتواند با سرعت بیشتری عملیات ایندکس، بازبینی و رنک دهی محتوای جدید شما را انجام دهد. علاوه بر URL Inspection می توانید از ابزار دیگر گوگل نظیر Fetch و Render استفاده کنید که این ابزار نیز دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و می توانند به شما در ایندکس شدن سریع تر کمک کنند. این ابزار چکار می کنند؟ وب سایت و URL شما را در صف اولویت های گوگل قرار می دهند و عملیات بازبینی URL با سرعت بیشتری انجام می شود.

 

  1. نقشه سایت داشته باشید

از دیگر روش های بسیار ساده ای که می تواند به شما در ایندکس سریع تر و دریافت رنک های برتر کمک کند، داشتن نقشه سایت یا همان  Sitemap می باشد. زمانی که شما نقشه سایت خود را برای گوگل ارسال کنید، این موتور جستجو می تواند تعامل بیشتری با وب سایت شما داشته باشد و در نهایت می تواند به سادگی محتوای شما را ایندکس کرده و بر این اساس رنک دهی را انجام دهد. تهیه نقشه سایت بسیار ساده است و ما در ادامه شما را با یکی از ساده ترین روش های تهیه نقشه سایت آشنا خواهیم نمود.

 

تنظیم کنسول جستجوی موتورهای جستجوگر برای ایندکس صفحات

 

ساده ترین روشی که برای تهیه نقشه سایت امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمامی وب سایت ها از این روش برای تهیه نقشه سایت استفاده می کنند، اضافه کرده /robots.txt در انتهای URL سایت می باشد. از این روش شما می توانید برای دریافت دایرکتوری سایت خود یا دیگران استفاده کرده و آدرس نقشه سایت را به دست بیاورید. سپس می توانید این آدرس را برای گوگل ارسال کرده و سایت خود را در میان سایت های ایندکس شده دارای نقشه قرار دهید تا محتوای شما با سرعت بیشتری ایندکس شود.

روش دیگری که برای دریافت نقشه سایت وجود دارد، مراجعه به لینک ارائه شده توسط خود گوگل برای نقشه سایت می باشد. شما می توانید با استفاده از این روش به سادگی به تمامی امکانات دسترسی داشته باشید و برای وب سایت خود نقشه تهیه کنید و یا این نقشه را حذف کنید. این کار باعث می شود تا بتوانید نقشه سایت خود را به گوگل اضافه کنید. این روش پس از دریافت نقشه سایت و برای اضافه کردن آن به موتور جستجوی گوگل دارای اهمیت می باشد.

 

  1. API ایندکس گوگل

به لطف API های جدید گوگل و بینگ که در زمینه ایندکس عرضه شده اند، می توانید به راحتی عملیات ایندکس صفحات خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. در ماه های گذشته گوگل با طراحی API و ارائه آن باعث شده است تا بتوانید به صورت اتوماتیک URL های جدید یا به روز رسانی شده خود را برای این موتور جستجو ارسال کنید. در صورتی که می خواهید از API استفاده کنید باید در این مورد بیشتر بدانید.

API به برنامه های کوچکی گفته می شود که کار را در دنیای اینترنت ساده تر می کند. این تعریف دقیق و قطعی API نیست ولی منظور ما از API در این قسمت دقیقا همین تعریف است. پس شما می توانید از این ابزار برای کار ساده تر در محیط اینترنت استفاده کنید. API گوگل بر خلاف محصول بینگ که تنها URL ها را بررسی می کند، برای بررسی ساختار داده ای وب سایت شما مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به بررسی سئو و بهینه سازی محتوا نیز دسترسی داشته باشد. استفاده از API می تواند در کاهش سرعت ایندکس شدن محتوا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و یکی از روش های ایندکس سریع و دریافت رنک های برتر از دید گوگل به شمار می رود.

 

  1. ایجاد بک لینک

خدمات سئو سایت برای ایندکس کردن سایت ها  شامل ایجاد بک لینک نیز می شود. مخصوصاً در طرای سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی این نکته اهمیت زیادی دارد.  شاید فکر کنید که بک لینک در واقع برای افزایش رتبه سایت ها و  در نتیجه افزایش بازدید سایت کاربرد دارد،  اما باید بگوییم که در زمینه ایندکس شدن نیز بسیار موثر است.  وقتی که شما از سایت های معتبر به سایت خودتان لینک داشته باشید باعث می شود که موتور جستجو اعتماد بیشتری به محتوای سایت شما کند و سایت شما را اعتبار دهی کند. بنابراین سعی کنید که از سایت‌های غیر اسپم لینک به سایت خود بدهید تا علاوه بر افزایش سئو سایت باعث ایندکس شدن سریعتر سایت شما نیز شود.

 

  1. دریافت لینک از صفحات مهم

زمانی که شما یک مقاله یا محتوای جدید در وب سایت خود بارگزاری می کنید باید لینک به صفحات مهم را صفحه جدید خود انجام دهید. از مهم ترین لینک هایی که می توان برای استفاده در یک مقاله یا متن استفاده کرد می توان به مواردی همچون صفحه اصلی سایت، صفحه مقالات مربوط به متن منتشر شده، صفحه منبع و غیره اشاره نمود. لازم به ذکر است که این روش علاوه بر افزایش سرعت ایندکس می تواند به دریافت رنک بهتر از دید موتور جستجوی گوگل نیز منجر شود.

 

دریافت لینک از صفحات مهم جهت ایندکس سریع در گوگل

 

سوالی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که کدام وب سایت های (غیر از سایت خودمان) می تواند برای لینک دهی مناسب باشد. در جواب به این سوال یک تکنیک ویژه وجود دارد که با شما در میان می گذاریم. باید به موتور جستجوی گوگل بروید و کلمه کلیدی اصلی خود را در این صفحه جستجو کنید. تعدادی از سایت ها به شما نمایش داده می شود برای مثال sapren.net که این سایت ها مقالاتی مشابه و متناسب با مقاله شما به اشتراک گذاشته اند. می توانید این لینک ها را در میان متن خود مندرج نمایید.

نوشتن وبلاگ هم یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به ایندکس شدن سایت شما کمک موثری کند.  خدمات سئو سایت شامل نوشتن  وبلاگ در خود سایت اصلی نیز می شود که علاوه بر کمک به بازاریابی دیجیتال و قرار دادن اطلاعات در اختیار کاربران، باعث خواهد شد رتبه سایت شما نیز افزایش یافته و به فهرست بندی و ایندکس شدن سایت شما در موتورهای جستجو کمک زیادی کند. توجه داشته باشید که اگر برای سایت اصلی خود یک وبلاگ داشته باشید که محتویات آن هر روز و مرتب به روز رسانی می شود می‌تواند از نظر خدمات سئوی سایت نیز بسیار موثر باشد.

 

  1. محتوا قدیمی را به روز رسانی کنید

اما یکی از مهم ترین مواردی که بسیاری از مدیران و تولید کنندگان محتوا فراموش می کنند، آن نیست که لینک در محتوای جدید خود قرار دهند. گاهی لازم است که به محتوای قدیمی خود رجوع کرده و لینک محتوای جدید را در آن تعبیه کنید. علاوه بر این خود به روز رسانی محتوا بر اساس اطلاعات جدید می تواند در ایندکس و دریافت رنک های برتر کمک شایانی به وب سایت شما بکند. پس از این نکته غافل نشده و حتما از این روش نیز استفاده کنید.

شاید تا کنون برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا باید لینک دهی را آغاز کنید و در محتوای خود از لینک سایت های دیگر یا لینک به محتوای جدید استفاده کنید؟ در جواب ما فرض می کنیم که گوگل یک انسان است و می خواهد یک نمره دهی انجام دهد. به نظر شما در میان حالات یک و دو کدام مورد برای گوگل جذاب تر است؟

  • سایت شماره یک تنها در مورد یک موضوع توضیحاتی ارائه کرده است که من در این مورد اطلاعاتی ندارم و نمی تواند صداقت این سایت را بررسی کنم. در این مرحله به بن بست رسیده ام و دیگر نمی توانم اطلاعات بیشتری کسب کنم.
  • سایت شماره دو تعدادی لینک برای اثبات صداقت گفتار خود استفاده کرده است و همچنین لینک به سایت های مشابه داده است که می توانم برای دریافت اطلاعات بیشتر از این وب سایت ها استفاده کنم. من به بن بست نرسیده ام و می توانم اگر با این محتوا متوجه موضوعی نشده ام، تحقیقات خود را ادامه دهم.

قطعا گزینه شماره دو می تواند برای گوگل گزینه ای جذاب تر به شمار رود و قطعا ایندکس سایت دوم نسبت به سایت اول با سرعت بیشتری انجام شده و رنک سایت دوم بهتر از رنک سایت اول می باشد. پس لینک دهی را آغاز کنید.

 

  1. در محیط شبکه های اجتماعی فعال باشید

یکی از مهم ترین مواردی که باید همواره مد نظر خود داشته باشید، فعال بودن در شبکه های مجازی پس از انتشار هر نوع محتوا می باشد. زمانی که شما در شبکه های اجتماعی بابت محتوای به اشتراک گذاشته بازخوردی دریافت می کنید. گوگل متوجه می شود و با دریافت این سیگنال ها پی به اهمیت و محبوبیت متن شما برده و رنک مقاله یا محتوای شما را کاهش یا افزایش می دهد. این روش همچنین می تواند به شما در بهینه سازی سایت کمک کند تا مخاطبین بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید و روند افزایش مخاطبین را خواهید داشت. علاوه بر تمامی این موارد، فعال بودن در شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین استانداردهای گوگل به شمار می رود و در مدت زمان کوتاهی وب سایت شما را به یکی از انتخاب های اصلی گوگل تبدیل می کند.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای ایندکس صفحات سایت در گوگل

 

 راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی خودش می‌تواند مزایا و معایب بیشماری داشته باشد اما اگر به درستی پیاده سازی شود می‌تواند در زمینه خدمات سئو سایت و ایندکس شدن سایت شما کمک موثری کند.  باید نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد را رعایت کنید و آن این است که شبکه‌های اجتماعی که برای سایت خود ایجاد می کنید باید مربوط به صنعت و کسب و کاری باشد که سایت شما در مورد آن خدمات ارائه می دهد.  و  مهم تر این که به بروز رسانی آنها و ایجاد مطالب جدید در شبکه های اجتماعی توجه زیادی داشته باشید. خدمات سئو سایت شامل راه اندازی و مدیریت صفحات مخصوص به کسب و کار در شبکه های اجتماعی نیز می شود.

 

  1. ترافیک URL جدید را بالا ببرید

یکی از مواردی که همواره می تواند در موفقیت وب سایت شما تاثیر گذار باشد و سرعت ایندکس و رتبه گیری سایت شما را بهبود بخشد، ایجاد ترافیک برای URL محتوای جدیدی است که بر روی وب سایت خود بارگزاری کرده اید. شاید برای شما عجیب باشد ولی هرچقدر که در این زمینه بیشتر فعالیت کنید، مسلما با سرعت بالاترین نتایج آن را دریافت خواهید کرد.

سوالی که در این زمینه ممکن است ذهن شما را درگیر کند آن است که چه نوع ترافیک URL می تواند برای وب سایت شما مناسب باشد؟ در این خصوص می توان گفت که طبق الگوریتم های قدیمی گوگل که در این زمینه ارائه شده است شما می توانید با به اشتراک گذاری محتوای خود در سایر سایت ها و تبلیغات یا استفاده از شبکه های مجازی، ترافیک سایت خود را بالا برده و سیگنال های لازم برای بهبود رنک سایت را به گوگل ارائه کنید. در این زمینه می توانید از وب سایت هایی که در زمینه تبلیغات فعال هستند یا صفحه رسمی وب سایت خودتان در شبکه های مجازی کمک بگیرید.

 

  1. کلیک جستجو ایجاد کنید

*این روش تنها برای بهبود رنک دارای ارزش است.

منظور ما از ایجاد کلیک جستجو چیست؟ بیایید تصور کنیم که یک محتوا را انتشار داده اید و لینک آن را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته اید. لینک شما حاوی URL محتوای جدید شماست که در گوگل ایندکس شده است. حالا بیایید و روند به اشتراک گذاری لینک را یک مرحله عقب تر ببریم. زمانی که شما در گوگل یک کلمه کلیدی را جستجو می کنید (که می خواهید در این زمینه رنک دریافت کنید) یک لینک یا آدرس URL توسط گوگل ایجاد می شود که این لینک تنها برای این کلمه کلیدی حاوی ارزش است. شما می توانید با به اشتراک گذاری این لینک در واقع صفحه ای را از گوگل به اشتراک بگذارید که حاوی کلمه کلیدی هدف شماست و سایت شما هم به عنوان یکی از انتخاب های گوگل نمایش داده می شود (محتوا ایندکس شده است). در این حالت اگر هر مخاطب شما وارد این صفحه شود و از این صفحه به وب سایت شما هدایت شود، می توانید رنک خود را از دید گوگل با سرعت زیادی بهبود بخشید که این مورد در طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت رستوران بیشتر به چشم میخورد.

 

بروزرسانی محتوا جهت افزایش سرعت ایندکس در موتور جستجو

 

  1. محتوای تازه داشته باشید

یکی از مهم ترین مواردی که گوگل به آن اهمیت بسیار زیادی می دهد، استفاده از محتوای تازه است؛ اما منظور گوگل از محتوای تازه چیست؟ با ذکر یک مثال این مسئله را شرح می دهیم. تصور کنیم که یک فرد می خواهد در زمینه کافی شاپ های فعال در شهر تهران برای نوروز 1400 اطلاعات کسب کند. زمانی یک محتوا به عنوان مرجع انتخاب می شود و رتبه های برتر گوگل را دریافت می کند که در مورد این موضوع خاص محتوای تازه تری داشته باشد. بگذارید مثال واضح تری بزنیم. تصور کنید که یک مسابقه فوتبال مهم در هفته آینده برگزار خواهد شد. سایت ورزشی در این زمینه می تواند موفق تر باشد که اطلاعات تازه تری را منتشر کرده باشد. پس همواره برای اخبار تازه تر، محتوای تازه تری را منتشر کنید.

 

  1. ساختار URL خود را بهبود بخشید

شاید این نکته توسط بسیاری از وب سایت ها صورت نپذیرد ولی دارای اهمیت بسیار زیادی در بحث رتبه دهی وب سایت دارد. اگر شما یک ساختار مناسب برای URL های جدید خود داشته باشید، گوگل رنک مناسب تری به شما اختصاص می دهد. برای مثال تصور کنید که نیویورک تایمز تمامی بررسی کتاب های خود را در یک URL به نام Book Reviews قرار دهد. به این صورت همواره گوگل از محتوای جدیدی که به این صفحه وارد می شود و همچنین ساختار محتوا آشنایی داشته و رنک های بهتری در صورت بهینه سازی و سئو مناسب صفحه ارائه می دهد.

 

  1. تعامل بیشتر و روابط در فضای مجازی

فضای مجازی فضای تعامل با مشتریان و مخاطبان است.  یکی دیگر از خدمات سئو سایت به شبکه سازی و ایجاد ارتباط دیجیتال با مخاطبان و مشتریان مربوط می‌شود. در واقع مسئولان مشاغل و کسب و کارها باید به حضور آنلاین توجه ویژه‌ای داشته باشند. این کار می‌تواند به ایجاد بک لینک و همچنین افزایش آگاهی مخاطبان کمک زیادی کند در نتیجه وقتی که این تعاملات بیشتر باشد ربات های جستجو اعتبار زیادی برای سایت شما قائل شده و آن را هرچه سریعتر ایندکس خواهند کرد.

 

فعالیت در فضای مجازی جهت افزایش سرعت ایندکس در موتور جستجو

 

حضور در فضای مجازی برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است و مزایای زیادی می تواند داشته باشد. اما در صورتی این امر امکان پذیر است که خدمات سئو سایت به خوبی انجام شده باشد و بهینه سازی های لازم به منظور ایندکس شدن سایت شما توسط شرکت های طراحی سایت انجام گرفته باشد. یکی از شرکت هایی که در این زمینه خدمات موثری ارائه می دهد و می تواند خدمات سئو سایت را به نحو احسن انجام دهد، شرکت طراحی سایت ساپرن است که دارای تجربه و سابقه زیادی در این زمینه بوده و قادر است خدمات سئو سایت را به گونه ای انجام دهد که درکمترین زمان ممکن سایت شما در موتورهای جستجو ایندکس شود.

 

  1. ایجاد RSS

دسترسی به بروز رسانی های سایت با یک فرمت استاندارد توسط ایجاد خوراک یا Rss امکان پذیر خواهد بود . در ضمن روز رسانی آن برای ایندکس شدن سایت شما بسیار تاثیر گذار است. علتش این است که  موتورهای جستجو متوجه می شوند که شما در سایت خود اطلاعات جدیدی را به روز رسانی کرده اید که نیاز دارد آنها را ایندکس کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

 

نتیجه گیری

ایندکس سریع و رتبه بندی مناسب صفحات سایت شما می تواند در توزیع و انتشار محتوا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. از این روی توصیه می شود که از راه های گفته شده استفاده کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان به رتبه های برتر گوگل برسید و مخاطبین خود را افزایش دهید تا از این طریق نیز بتوانید قیمت سئو سایت خود را نیز کاهش دهید.. اگر هدف شما از ورود به دنیای اینترنت و هزینه طراحی سایت، بهبود کسب و کار و بهره وری بالاتر است، می توانید از این روش ها برای سئو و بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید. در صورتی که سئو سایت خود را میخواهید به افراد دیگری بسپارید میتوانید با شرکت طراحی سایت ساپرن تماس بگیرید تا در این زمینه به شما خدمت کنند.

ارسال نظر

محاسبه قیمت طراحی سایت
هزینه سئو سایت
درخواست مشاوره