yandex

دلایل برتری طراحی سایت اختصاصی از نمونه وردپرسی

دلایل برتری طراحی سایت اختصاصی از نمونه وردپرسی

دلایل برتری طراحی سایت اختصاصی از نمونه وردپرسی

هدف ما از نگارش این مقاله، پرداختن به طراحی سایت اختصاصی یا وردپرسی است. مقایسه دو اصل بزرگ در دنیای اینترنت که ببینیم کدام یک بر دیگری برتری دارد! در واقع می خواهیم دلایل برتری طراحی سایت اختصاصی از نمونه وردپرسی را برای شما شفاف سازی کنیم.

اگر با تأمل چند دقیقه ای زمان خود را برای خواندن این مطالب مفید اختصاص دهید، قطعاً شما کارفرمای محترم پروژه نوعی از طراحی سایت را که موجب ارتقای وب سایت شما شود، انتخاب خواهید کرد. پس کماکان در کنار ما و همراه ما باشید.

 

طراحی سایت یک اتفاق بی نظیر

در عصری زندگی می کنیم که اینترنت و فناوری حرف اول را در همه عرصه های تجاری و بین المللی می زند. طراحی سایت یکی از پنجره هایی است که در زمینه ارتباطات، کاربران را با شگفتی های مجازی آشنا می کند و می توانند در کمترین زمان ممکن به بیشترین اطلاعات و امکانات دست یابند.

اتفاق بی نظیر طراحی سایت که توسط متخصصان فن انجام می گیرد، مستلزم مهارت و خلاقیت است که طراحان شرکتی به خوبی از این مهارت و ایجاد اثر برخوردار هستند.

یکی از این شرکت ها شرکت طراحی سایت ساپرن است که با طراحی وب سایت های با کیفیت همراه با کد نویسی، برنامه نویسی های نوین، قالب های برتر و محتوای روان موجب بهینه سازی و پیشبرد اهداف مدیران سایت می شود. طراحی سایت به قدری موجب راحتی زندگی انسان ها شده است که اشاره به مزیت های آن شاید روزها طول بکشد و نیاز به نگارش چندین مقاله باشد.

 

برتری طراحی سایت اختصاصی از نمونه وردپرسی

 

همان قدر بدانید که طراحی سایت اختصاصی موجب کاهش هزینه ها، دسترسی آسان شبانه روزی، افزایش فروش محصولات و جذب مشتری، درنظر گرفتن سلایق کاربران یا در واقع آنالیز افراد جهت نیازهای آنان، کسب و کار پررونق و .... می باشد.

شرکت کهنه کار و حرفه ای ساپرن با چندین سال سابقه درخشان به عنوان یک سایت شرکتی توانسته است با بارگذاری انواع فایل ها، لینک ها، تصاویر، متون و ... در تعداد بی شمار با کیفیت فوق العاده، توجه تمامی ارگان ها و مجموعه های خرد و کلان را به خود جلب کند تا با طراحی وب سایت های اصولی و استاندارد موجب رونق کسب و کار آنان شوند.

و اما آنچه که در این محتوا مد نظر ما است بررسی طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی می باشد که در ادامه شما را با تعریف هر یک و همچنین دلایل برتری آنان نسبت به هم اشنا خواهیم کرد.

 

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرسی چیست؟

خیلی از مدیران شرکت های مختلف در مورد طراحی سایت اطلاعات کافی از منابع مختلف کسب نموده اند اما اکثراً با این قضیه برخورد می کنند که بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت اختصاصی هستند.

در نتیجه کنجکاو هستند تا در مورد طراحی سایت اختصاصی مطلع شوند و ببینند چه برتری بر دیگر طراحی ها دارد که اینگونه سیل عظیم مراکز و شرکت های متفاوت به سمت آن هجوم می برند.

 

پیشنهادمیکنیم  این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

طراحی سایت با فریم ورک لاراول

 

ما اینجا هستیم تا شما را با طراحی سایت اختصاصی و دلایل برتری آن نسبت به دیگر ساختارها همچون طراحی وردپرسی آشنا کنیم.

طراحی سایت از نوع اختصاصی با اختصار لاتین  CMS یک سیستم مدیریت به صورت محتوایی باز است که هدف آن رفع بیشترین نیازهای کاربران و ارتقای صفحات وب است. ساختار یک سایت اختصاصی نیازمند المان های ویژه ای است و هر شرکتی نمی تواند تنها با تبلیغ و شعار از عهده این کار برآید.

شرکت ساپرن که در به کار گیری نیروی فعال و ماهر حساسیت به خصوصی دارد، توانسته است از فنون و مهارت های تخصصی کارشناسان خود نهایت بهره را ببرد تا با طراحی سایت اختصاصی تمامی پارامترها را رعایت کند تا پروژه با مؤفقیت هر چه بیشتر به اتمام رسد و در اولویت جستجو گوگل قرار گیرد.

 

دلایل برتری طراحی سایت اختصاصی با لاراول از نمونه وردپرسی

 

طراحی سایت اختصاصی شرکتی همان پنل مدیریتی است که مختص سایت شما است و اداره آن کاملاً در اختیار خودتان می باشد. ویژگی های ممتاز سایت اختصاصی ایجاد معماری دیتابیس و سیستم مدیریتی سایت است که به منحصراً برای وب سایت شما است و نظیر آن نخواهد بود.

زیرا هر چیزی که مورد علاقه شما است و می خواهید همان موارد در وب سایت خصوصی تان جمع آوری شود، توسط سایت اختصاصی انجام می گیرد. چرا که نام آن اختصاصی است. یعنی هر آنچه که ناب، خاص و بدیع باشد.

 

طراحی سایت از نمونه وردپرس چگونه است؟

هنگامی که شما از یک شرکت معتبر می خواهید تا برای وب سایت شما طراحی کند طوری که به سرعت چشم گیر شود، آن شرکت به کمک برنامه نویسان ماهری که در اختیار دارد طبق نیاز سایت شما که می تواند فروشگاهی، تجاری تبلیغاتی و ... باشد، برنامه نویسی می کند.

اما برخی زبان های برنامه نویسی یا در واقع سیستم محتوای آماده وجود دارد که به صورت آماده و رایگان در اختیار همگان قرار دارد. این در اختیار بودن نشان از ضعف یک برنامه می تواند باشد زیرا مسلماً دارای هزینه های بیشتر، کیفیت کمتر می باشند.

 

از جمله این پنل های مدیریتی آماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وردپرس
  • دروپال
  • جوملا

همان طور که ذکر شد یکی از سیستم های پنل مدیریتی محتوا وردپرسWordpress  می باشد. سال های قبل، شرکت ها این برنامه را جهت وبلاگ نویسی به کار می بردند که تا الان نیز به دلایل مختلف مانند اختصاصی نبودن و عمومیت داشتن و غیر متنوع بودن زیاد مورد پسند کاربران قرار نگرفته است.

یک سری از شرکت ها مانند شرکت طراحی سایت ساپرن با آنالیز کامل کاربران، توانسته است با اختصاصی کردن سایت ها، محبوب ترین سایت های اختصاصی شرکتی را برای مشتریان راه اندازی کرده است که نسبت به زبان های برنامه نویسی مدیریتی آماده برتری های خاصی دارد و موجب شده است که بیشتر شرکت ها از بین سایت اختصاصی یا وردپرسی، به دنبال شخصی سازی سایت خود روند.

 

پیشنهادمیکنیم  این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

تاثیر سئو سایت بر برند سازی و برندینگ

 

امروزه در طراحی سایت ها درصد بالایی از مجموعه های بزرگ اینترنتی و فروشگاهی از بین سایت اختصاصی و طراحی سایت شرکتی یا وردپرسی آن چه را که منحصر به صفحات وب خودشان یعنی سایت اختصاصی باشد، انتخاب می کنند. این نشان از قوت برنامه نویسان شرکت های خصوصی و بروز دارد که شرکت طراحی سایت ساپرن از این قاعده مستثنی نیست.

در اشاره به زبان های برنامه نویسی همچون وردپرس که تحت حمایت" مای اس کیوال" است باید گفت: این زبان ها طوری نوشته شده که اشخاص غیر حرفه ای نیز می توانند از عهده آن برآیند. اما آیا این یک نقطه قوت است؟!

خیر. چرا که برنامه نویسان شرکت هایی که با تحصیلات عالی مشغول برنامه نویسی هستند، بنا به شرایط، علایق، نحوه کارایی سایت شما، برنامه ای که بی اندازه کاربر جذب کند و میزان بازدید سایت را بالا ببرد، طراحی می کنند. در صورتی که وردپرس این قابلیت را نخواهد داشت.

شما کدام یک را انتخاب خواهید کرد؟ سایت اختصاصی یا وردپرس!

در نگاه اول شاید اکثر مردم وردپرس را انتخاب کنند و برای پروژه های خود به دنبال سیستم های مدیریتی این چنینی بروند. اما آن چه که طراحی سایت اختصاصی یا وردپرسی را از هم متمایز می کند، امنیت بالای سایت های اختصاصی است.

وردپرس از لحاظ امنیتی شامل خطرات زیادی است. با رشد روز افزون فناوری، نیاز است سایت شما به طور کامل در اختیارتان باشد و هر بار مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد. اما وردپرس هیچ گونه تضمینی از لحاظ ایمن بودن اطلاعات به شما نخواهد داد.

طراحی سایت رستوران اختصاصی امن بودن وب سایت شما را کاملا ضمانت می کند طوری که تمامی اطلاعات محفوظ بماند. دیگر ضعف وردپرس ساختار یا پیکر بندی نامناسب آن است که دارای نظم نیست و بیشتر موجب سردرگمی می شود.

از طرفی وردپرس مطالب و موضوعات را به طور استاندارد انتشار نمی دهد. اما سایت اختصاصی با نظمی دقیق، سازمان دهی مناسب، لینک های حساب شده و ... موجب آسایش و راحتی و حل مشکلات سایت در صورت وجود، در فرصت کوتاه با پشتیبانی های شرکتی می شود.

مشکلات زیادی که در وب سایت شما ایجاد می شود و چیزی از آن متوجه نمی شوید یکی از دیگر از معایب وردپرس است که در طراحی سایت شما، از این برنامه استفاده شده است.

اما سایت اختصاصی با گستردگی و سازمان دهی که به سامانه های تحت وب می دهد، حتی المقدور از بروز هر گونه مشکل جلوگیری می کند. از طرفی نداشتن مدیریت بر سایت می تواند احساس خوب را از شما بگیرد. چیزی که شخصی سازی سایت به شما بر می گرداند!

در مقابل مواردی که درباره ضعف های وردپرس گفته شد، شرکت هایی همچون شرکت برنامه نویسی و طراحی ساپرن وارد عمل شده و از تمامی جهات سایتی خوش نام، پر بازدید، با قالب و ساختاری درست، قیمت طراحی سایت مناسب، سئو سایت قوی و سرعت بسیار بالا و ... موجب رضایت مندی کارفرمایان شده است. حال شما کدام یک را انتخاب خواهید کرد؟!  سابت اختصاصی یا وردپرسی ؟

 

برتری طراحی سایت اختصاصی از نمونه وردپرس

 

از دیگر نکات حائز اهمیت در مورد طراحی سایت اختصاصی نسبت به نمونه وردپرسی امکانات گرافیکی بسیار بالا است که هیچ گاه مانند وردپرس دارای  محدودیت نیست.

همه آن هایی که به دنبال داشتن یک سایت شخصی منحصر به فرد هستند به خوبی دریافته اند که موفقیت و درآمد بالای اینترنتی از کدام روش بهتر است، سایت اختصاصی یا وردپرسی!

شرکت طراحی سایت ساپرن با تدبیر از پیش تعین شده، به کمک دانش متخصصان برنامه نویس خود ظرف مدت زمان اندک با قیمت طراحی سایت بسیار کم، هم وب سایت شما را طراحی می کند و هم یک سیستم مدیریتی اختصاصی را برای شما راه اندازی خواهد کرد.

طوری که به تمام اهدافی که برای بهینه کردن سایت خود احتیاج دارید برسید. در میان دلایلی که برای سایت اختصاصی از نمونه وردپرسی ذکر شد، یک دلیل عمده محبوبیت برای عموم وجود دارد و آن هم  راه اندازی فروشگاه های اینترنتی برای هر کسی است که منتظر فرصتی جهت کسب و کار است.

 

نقاط قوت و ممتاز سایت اختصاصی

  • قابلیت درست نمایش سایت در انواع تلفن ها و تبلت
  • انعطاف پذیری بالای طراحی سایت و برآورده شدن نیاز کاربران
  • سیستم مدیریتی بسیار روان و کاربردی و با امنیت
  • هزینه های به صرفه و طراحی با کیفیت در زمان محدود
  • دارا بودن تمامی اطلاعات ارتباطی همچون شماره، ایمیل، نقشه و ...
  • امکانات ویژه نظیر اخبار، مقالات، لینک های دوستانه، آمار سایت، نظر سنجی و ...

 

مقاله ای که مورد مطالعه قرار دادید، شما را با برتری های سایت اختصاصی آشنا کرد. انتخاب طراحی سایت اختصاصی یا وردپرسی بر عهده خودتان است.

اما مسلماً هر کارفرمایی به دنبال آن است که بهترین و بیشترین نتیجه را از اهداف طراحی سایت خود به دست آورد. در نتیجه با اعتماد به شرکت های سرشناس مانند شرکت طراحی سایت ساپرن، با شخصی سازی سایت خود، دنیای جدیدتری را مشاهده خواهند کرد و وب سایت خود را از یکنواختی نجات خواهند داد.

ارسال نظر

محاسبه قیمت طراحی سایت
هزینه سئو سایت
درخواست مشاوره