yandex

آشنایی با شرکت های طراحی سایت

آشنایی با شرکت های طراحی سایت

آشنایی با شرکت های طراحی سایت

شرکت طراحی سایت امروزه بسیار مورد توجه است. از آنجایی که بیشتر افراد جامعه با اینترنت سروکار دارند و بیشتر کارها از طریق اینترنت انجام میگیرد بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها اقدام به راه اندازی سایت کرده اند که از آن طریق هم کاربران بیشتری را جذب کنند و هم بتوانند کارهای خود را ارائه دهند. بنابراین بسیاری از شرکت های طراحی سایت وجود دارند که با توجه به سفارش های مشتریان سایت هایی متناسب با کسب و کار آنها طراحی می کنند.

 در طراحی سایت از جمله طراحی وب سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت آموزشگاهی، طراحی سایت املاک دو فاکتور هزینه طراحی سایت و کیفیت بسیار مورد توجه است. زیرا سایت طراحی شده می تواند صاحبان خود را به اهدافشان برساند در صورتیکه پاسخگوی تمامی نیازهای صاحبان سایت باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

اما در صورتیکه سایتی بی محتوا و گیج کننده باشد مخاطبی را جلب نمی کند و کاربردی ندارد. بنابراین در انتخاب شرکتی که قصد سفارش طراحی سایت را دارید دقت کنید و نمونه کار طراحی سایت آنها را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید. شرکت طراحی سایتی را انتخاب کنید که از روش های پیشرفته استفاده کنند و نیازهای جامعه ی امروز را بدانند و بر اساس آن نیازها سایت را طراحی کنند.

 

شرکت طراحی سایت


برای اینکه بتوانید سایت مناسبی را طراحی کنید یا سفارش طراحی آن را بدهید باید در ابتدا هدف خود را برای داشتن سایت مشخص کنید و خدماتی را که می خواهید ارائه دهید مشخص کنید. طراحان سایت حتما برای کار خود به این اطلاعات نیاز دارند. در واقع نکته ی اصلی یک سایت، طراحی خلاقانه ی آن است که باعث جلب توجه مخاطبان می شود. 

 

نکاتی که یک شرکت طراحی سایت باید در طراحی رعایت کند:

 

سئو سایت چیست؟

سئو یا بهینه سازی سایت به منظور بهبود عملکرد سایت بر اساس استانداردهای موتور جست و جو و جذب بازدید کنندگان انجام میگیرد. در واقع سئو برای تولید محتوا در جهت در اولویت قرار گرفتن سایت در نتایج جست و جوی گوگل است. در واقع مناسب سازی سایت برای بازدید کنندگان از جمله کاربردهای سئو است. سئو اشتباه می تواند سایت شما را از دید کاربران پنهان کند و تمام تلاش های شما در جهت جلب بازدیدکنندگان از بین برود. همچنین به هزینه سئو سایت خود نیز باید توجه بسیاری داشته باشید که بتوانید نتیجه مطلوب را نسبت به هزینه ای که میکنید بدست  آورید.

 

پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

تاثیر سئو سایت و بهینه سازی در افزایش بازدید سایت

 

سایت های استاتیک و داینامیک

سایت استاتیک

سایت استاتیک سایت هایی هستند که توسط HTML کد نویسی می شوند. در این نوع سایت امکان اتصال به پایگاه داده یا تغییر و ویرایش محتوا به صورت آنلاین امکان پذیر نیست. بنابراین کسی که این نوع سایت را بخواهد تغییر دهد باید دانش طراحی وب را داشته باشد. کسانی باید از این نوع سایت استفاده کنند که نیازی به تغییر محتوای سایت نداشته باشند. این نوع سایت هرگز برای سایت های خبری که قصد تغییر محتوای سایت را به صورت روزانه دارند اصلا مناسب نیست. هزینه ی طراحی این گونه سایت ها بسیار پایین بوده و طراحی سایت ارزان می باشد ولی به روز رسانی انها هزینه بر است.

 

نکاتی که یک شرکت طراحی سایت باید در طراحی رعایت کند

 

سایت داینامیک

سایت داینامیک سایت هایی هستند که دارای پنل کنترل محتوا هستند و مدیریت ساید می تواند حتی بدون داشتن تخصصی خاص در زمینه وب محتوای سایت را ویرایش کند و تغییر دهد. در این نوع سایت ها حذف یا اضافه کردن هر چیزی بر عهده ی مدیریت سایت است. طراحی این نوع سایت ها بسیار انعطاف پذیر بوده و طراحی سایت حرفه ای می باشد و با توجه به سفارش مشتری تغییر می یابد و با توجه به بودجه مشتری ساخته می شود. امروزه بسیاری از سایت ها داینامیک هستند چرا که به روز رسانی اینگونه سایت ها بسیار آسان است. 

 

طراحی اپلیکیشن

وب سایت کمک زیادی به کسب و کارهای اینترنتی می کند و اگر به درستی طراحی شود می تواند کاربران زیادی را جلب کند. بهتر است در کنار وب سایت، اپلیکیشنی نیز در ارتباط با وب سایت طراحی شود. زیرا استفاده از اپلیکیشن بسیار آسان است و راحتتر در دسترس قرار میگیرد. بنابراین سایت های که اپلیکیشن دارند بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرند. 

 

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال عبارت است تمام فعالیت هایی که برای بازاریابی محصولات از طریق اینترنت انجام میگیرد. طراحی سایت، وبلاگ نویسی و سایر فعالیت ها در این زمینه انجام می شود‌. بنابراین طراحان سایت باید در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند سایتی را طراحی کنند که محصولات را ارائه دهد و بازاریابی کند.

 

طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)

سایت responsive یا واکنش گرا سایتی است که قالب خود را در همه ی وسیله های متصل به اینترنت مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی و... حفظ می کند. این موضوع در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد و می تواند کاربران را جلب کند. بنابراین شرکت هایی که طراحی سایت می کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که سایت را به گونه ای طراحی کنند که قالب خود را در همه حال حفظ کنند. 

 

خدمات پشتیبانی طراحی سایت

 

خدمات پشتیبانی طراحی سایت

بعضی از شرکت های طراحی سایت بعد از طراحی دیگر ارتباط خود را با مشتری قطع می کنند و خدمات پس از کار را ارائه نمی دهند. شرکت های طراحی سایت باید گروه پشتیبانی داشته باشند که اگر سایت پس از طراحی دچار مشکلی شد خدماتی را در جهت بر طرف کردن ضعف سایت ارائه دهند. 

 

چرا به وب سایت نیاز داریم؟

اینکه شما در شبکه های اجتماعی صرفا محصولات خود را به نمایش بگذارید و محتوایی درباره ی انها بنویسید خیلی باعث موفقیت شما نمی شود. باید وب سایتی داشته باشید که کاربران بتوانند مستقیما از شما خرید کنند و نظرات خود را بنویسند و نظرات دیگر کاربران را جویا شوند. وب سایت باید به گونه ای طراحی شود که کاربران بتوانند به راحتی خرید کنند و هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند. 

 

هزینه وب سایت طراحی شده

تعیین هزینه طراحی وب سایت موضوع مهمی است که بسیاری از مشتریان به آن توجه دارند. هزینه های کمی که در بعضی تبلیغات وجود دارد یا هزینه های خیلی بالا نشان از غیر حرفه ای بودن کار است. اگر شرکتی در کار خود حرفه ای باشد باید لیست دقیقی از کارهایی که برای مشتری در زمینه طراحی سایت انجام می دهد تهیه کند و آن را در اختیار مشتری قرار دهد و هزینه ی هر خدماتی را ارائه دهد.

 

خلاقیت در طراحی وب سات

یکی از نکات مهمی که در طراحی اهمیت دارد خلاقیت است که وجه تمایز با سایر سایت هاست. استفاده از رنگ بندی های متنوع و جالب و گرافیک های زیبا باعث جلب توجه بیشتر کاربران می شود. بنابراین یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت باید روش های نوین در جهت طراحی سایت استفاده کند. جلب بیشتر کاربران نشان از حرفه ای بودن کار است. 

 

خلاقیت در طراحی وب سات

 

ویژگی های طراحی وب سایت حرفه ای

  •  محتوای خوب

  • ظاهر جذاب

  • سئو خوب

  • طراحی ساده و سبک برای سرعت بالا

  • امکانات مناسب سایت

  • آدرس سایت مناسب

  • ارتباط با کاربران

  • امنیت

  • حمایت و پشتیبانی

  •  سازگاری با موبایل و تبلت

  • دسته بندی منسجم سایت

  • مطابقت با نوع بازدید کنندگان

 

باید در طراحی وب سایت به این نکته توجه شود که قرار است این وب سایت چه مخاطبانی داشته باشد و چه خدمات یا کالایی را عرضه کند. این اطلاعات کمک می کند که سایتی متناسب با نوع مخاطب طراحی شود. 

 

پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

آشنایی با هاست و دامنه در طراحی وب سایت

 

امروزه شرکت های مختلفی در تلاش برای جذب رضایت مشتریان در زمینه طراحی وب سایت هستند و در این زمینه کار می کنند. دارندگان کسب و کار می توانند با مراجعه به این شرکت ها سفارش طراحی سایت را بدهند. ولی قبل از سفارش سعی کنید نمونه ی کارهای قبلی این شرکت ها را ببینید و چندین نمونه از وب سایت ها را باهم مقایسه کنید و ببینید که کدام وب سایت کاربران و بازدیدکنندگان بیشتری دارد.

یکی از فاکتورهایی که یک سایت باید داشته باشد سریع لود شدن است. در صورتیکه وب سایت بسیار حجیم باشد این امر ممکن نمی شود و باعث از دست دادن کاربران می شود. تا آنجایی که امکان دارد وب سایت باید ساده و پر محتوا باشد. البته منظور از پر محتوا بودن این نیست که پر از مطلب باشد زیرا این کار باعث کند شدن وب سایت می شود بلکه یک سایت استاندارد باید محتوای کم ولی مفهوم زیادی داشته باشد.

 

امروزه از اینفوگرافیک در طراحی سایت ها استفاده می کنند که بسیار خلاقانه و جذاب است. در واقع اینفوگرافیک قرار دادن یک متن یا مفهوم در یک عکس و تصویر است. باید به این نکته نیز توجه کرد که قرار دادن زیاد عکس در سایت باعث کاهش سرعت لود شدن می شود. 

 

بنابراین شما برای طراحی یک سایت با استانداردهای مناسب برای جلب مخاطب نیاز به یک طراح سایت دارید. می توانید با مراجعه به شرکت طراحی سایت ساپرن از نمونه کارهایی که این شرکت انجام داده است دیدن نمایید و از مشاوره هایی که این شرکت در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید برای اینکه وب سایت مناسب شرکت خود را طراحی کنید.

 این شرکت سعی دارد با قیمتی مناسب و خدماتی متنوع شما را در طراحی یک سایت به روز یاری کند. از نکات دیگری که این شرکت را متمایز کرده پشتیبانی حرفه ای ان است که حتی بعد از طراحی سایت به شما در بر طرف کردن نقایص و معایب وب سایت کمک می کنند. فقط کافی است به سایت این شرکت مراجعه کرده و یا تماس بگیرید و از اطلاعاتی که در اختیار شما می گذارند استفاده کنید.

ارسال نظر

محاسبه قیمت طراحی سایت
هزینه سئو سایت
درخواست مشاوره