yandex

ایجاد بک لینک جهت خدمات سئو سایت

ایجاد بک لینک جهت خدمات سئو سایت

ایجاد بک لینک جهت خدمات سئو سایت

در این مقاله به روشهای ایجاد بک لینک و لینک سازی در خدمات سئو سایت و بهینه سازی وب سایت، ساخت بک لینک رایگان، ساخت بک لینک اتوماتیک، ساخت لینک سایت، لیست سایت های بک لینک رایگان، ساخت بک لینک قوی، افزونه ساخت بک لینک، ربات بک لینک، ایجاد بک لینک در وردپرس پرداخته خواهد شد.

 

ساخت لینک سایت در خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت

ایجاد بک لینک یکی از اصلی­ترین بخشهای خدمات سئو و  بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو است ، یعنی اینکه پس از طراحی وبسایت بتوانید از سایتهای دیگه برای سایتتان بک لینک بگیرید و ایجاد بک لینک کنید به این فرایند ساده بک لینک سازی یا ایجاد بک لینک گفته میشود. در خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت ایجاد بک لینک برای کسب رتبه خیلی اهمیت دارد و اگر می خواهید در سرچ های طبیعی ظاهر شوید  قطعا باید ایجاد بک لینک کنید.

با دانستن روشهای ایجاد بک لینک میتوانید رتبه سایت را در موتورهای جستجو و گوگل بالا ببرید. در واقع ایجاد بک لینک، تحقیق کلمه کلیدی و تولید محتوا، دو تا از مهمترین معیارهای کسب رتبه طبیعی در گوگل و خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت می باشند. به همین دلیل خیلی از مدیران سایتها برای ایجاد بک لینک های خوب هزینه میکنند.

 

ساخت لینک سایت در خدمات سئو و بهینه  سازی وب سایت

 

روشهای ساخت بک لینک قوی و ایجاد بک لینک

برای ایجاد بک لینک روشهایی متعددی وجود دارد که هر کدام از نظر درجه دشواری با هم متفاوتند. ایجاد بک لینک مؤثر برای وب سایت کار سخت و وقت­گیری است  چرا که ایجاد بک لینک پک کار ادامه دار و مستمر است و نمی توانید بعد از ایجاد بک لینک هایی متوقف شوید  بلکه باید همچنان اقتدارتان را در حوزه کاری خودتان افزایش دهید.

دوستای عزیز و همراه همیشگی شرکت ساپرن، ایجاد بک لینک یعنی هر لینکی که از صفحه ای خارج از سایت ما به صفحه ای در دامنه ما قرار داده شده باشد. ایجاد بک لینک فرآیندی زمانبر و دشوار است. ولی تاثیر و ارزش این کار به حدی بر سئو سایت شما زیاد است که نمیتوان از آن چشم پوشی نمود. درواقع  ایجاد بک لینک، لینکی است که سایت دیگری  به سایت شما می دهد.

 

مثالهایی از نحوه ایجاد بک لینک ها، لینک سازی، ساخت بک لینک رایگان، ساخت لینک سایت:

وب­سایت "a" یک وب سایت شبکه اجتماعی میباشد واز طریق هایپر لینکهای یک مقاله یا نظر از سایت "b" که یک وب سایت شبکه اجتماعی و رتبه خوبی هم دارد بک لینک میگیرد. وب سایت"a" یک بک لینک مرتبط طبیعی و با ارزش گرفته است بدلیل اینکه هر دو وبلاگهای شبکه اجتماعی­ هستند و موضوعات یکسانی رو دنبال میکنند.

ایجاد بک لینک تعیین کننده اهمیت سایت در نتایج سرچ طبیعی است به همین دلیل  برای رتبه بندی سئوی سایتها خیلی اهمیت دارد.

 

ساخت بک لینک رایگان، ساخت بک لینک اتوماتیک، ساخت لینک سازی سایت و ایجاد بک لینک قوی، چرا اهمیت دارد؟

 

  1. برندسازی:

معمولا ایجاد بک لینک که در وب­سایت دیگر قرار میگیرد بعنوان سفیر برند شما عمل میکنند. ایجاد بک لینک از سایتهای دیگه اغلب میتواند برای برند شما مخاطب جدید کسب کند و مردم را از وجود برند شما و خدماتش مطلع نماید. بنابراین ایجاد بک لینک برای برند سازی خیلی اهمیت دارند. 

 

روشهای ساخت بک لینک قوی و ایجاد بک لینک

 

  1. اقتدار:

ایجاد بک لینک برای وب­سایت اقتدار بوجود می آورند. ایجاد بک لینک و گرفتن لینک از سایتهای مقتدر برای سایت شما هم اقتدار بوجود می آورد و رتبه سایت شما را افزایش میدهد. علتش هم اینه که کاربرها و موتورهای جستجو، لینک های روی یک سایت مقتدر را بعنوان رأی اون سایت برای هدف لینک به حساب می آورند.

 

  1. رابطه سازی:

ایجاد رابطه یا رابطه سازی بعد اصلی موفقیت وب­سایت محسوب میشود ایجاد بک لینک ها برای شما خیابونی بوجود می آورند که از آن طریق میتوانید با سایر شرکتها و مهمتر از آن با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید.

 

  1. بهبود رتبه طبیعی:

این مورد یکی از مفیدترین اثرات ایجاد بک لینک است. ایجاد بک لینک به کسب رتبه روی موتورهای جستجو کمک میکنند، به خصوص اگه محتواتون از سایتهای دیگر لینک طبیعی بگیرد، به موتورهای جستجو سیگنال فرستاده که این محتوا آنقدر مفید و با ارزش بوده که  سایت دیگر به صورت طبیعی به آن لینک داده و در نتیجه رتبه محتواتون روی موتورهای جستجو بالا میرود.

 

  1. فهرست بندی سریع­تر:

ایجاد بک لینک به رباتهای موتور جستجو کمک میکنند تا لینکهایی را که به سایت شما وارد میشه پیدا کنند و سایت شما را به طرز مؤثری بخزند. این مورد به خصوص برای سایتهای جدید که طراحی سایت خود را مانند طراحی وب سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاه آنلاین، طراحی سایت پزشکی و درمانگاه انجام داده اند خیلی مفید است چون از طریق این لینکها میتواند سریع تر توسط موتور جستجو کشف و فهرست بندی شود.

 

  1. برگشت ترافیک:

تمام انواع بک لینکها این مزیت بزرگ را دارند زمانیکه لینک به سایت دیگر میدهید، مردم برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک میکنند و ترافیک سایت هدف بالا میرود.

قبل از شروع عملیات ایجاد بک لینک حتما وب سایت را از نظر اصول سئو سایت ررسی نموده تا مشکلی از این بابت نداشته باشد. بررسی وب سایت را حتما زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام دهید تا موردی از نظر شما پنهان نماند. برای ایجاد بک لینک وب سایت حتما می بایست از محتوای کافی برخوردار باشد و به صورت دوره ای در سایت مقالات جدید و مفید در زمینه شغلی وب سایت بارگذاری گردد. پس از بررسی وب سایت می توانید عملیات ایجاد بک لینک لینکسازی وب سایت را آغاز نمایید.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مطالعه فرمایید :

طراحی سایت با فریم ورک لاراول​​​​​​​

 

ایجاد بک لینک قوی

 

زمان انجام ایجاد بک لینک و ساخت بک لینک در طراحی سایت:

این عملیات می بایست به طور طبیعی و در تمامی روزهای هفته انجام گردد و تعداد ایجاد بک لینک متعادل باشد. به عنوان مثال در یک روز 100 بک لینک ایجاد ننمایید و روز دیگر 10 بک لینک و سعی نمایید به طور متوسط میانگین بک لینک های وب سایت شما در زمان های مختلف برابر باشد. با توجه به ساعات کاری شرکت ها معمولا بک لینک ها در ساعات کاری ایجاد می گردند و بهتر است در خارج از ساعات کاری نیز بک لینک ایجاد نمایید. معمولا عملیات بک لینک سازی برای وب سایت با حجم زیاد انجام می گردد و رفته رفته با توجه به جذب کاربر برای سایت میزان تعداد بک لینک ها کمتر می شود.

 

  1. ایجاد بک لینک از طریق محتوای ارزشمند برای ایجاد بک لینک در طراحی سایت

بهترین و تاثیرگذارترین روش برای ایجاد بک لینک، تولید محتوای با کیفیت و تخصصی است. زمانیکه شما محتوایی کاربردی و جذاب تولید میکنید به مرجعی در آن موضوع تبدیل میشوید و سایت های بسیاری هستند که برای تایید صحبت های خود یا برای راهنمایی کاربران شما را پیشنهاد میدهند.

 

  1. ایجاد بک لینک با فعالیت در شبکه های اجتماعی برای ایجاد بک لینک در طراحی سایت

فعالیت در شبکه های اجتماعی علاوه بر ارتباط مستقیم با مشتریان میتواند بر خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت نیز تاثیرگذار باشد. دوستان نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • فعالیت در شبکه های اجتماعی بدون مخاطب ارزشی ندارد. اگر تعداد فالوورها، دوستان یا افرادی که شما را دنبال میکنند کم است این لینک سازی بی اثر خواهد بود.
  • میزان اشتراک گذاری و لایک یک مطلب در شبکه اجتماعی بر ارزش بک لینک ساخته شده تاثیرگذار است.
  • مقالات سایت را عینا در شبکه های اجتماعی کپی نکنید، برداشتی کوتاه از مقاله را با بیانی جدید بازنویسی کرده و لینک سازی مورد نظر خود را در این متن انجام دهید.
  • با کلمه کلیدی طولانی و به یکی از صفحات داخلی خود لینک سازی کنید. ساخت بک لینک برای صفحه اصلی سایت از طریق شبکه های اجتماعی بازدهی بالایی ندارد.
  • تمرکز خود را بر روی ۱ یا ۲ شبکه اجتماعی که در زمینه کاری شما فعال هستند قرار دهید.

 

  1. تهیه پست مهمان و ایجاد بک لینک رایگان برای ایجاد بک لینک در طراحی سایت

یکی از تکنیک های ارزشمند در خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت تهیه پست مهمان با هدف ایجاد بک لینک است. سایت های بسیاری هستند که محتوای خود را از طریق کاربران دریافت میکنند و اتفاقا اعتبار و جایگاه مناسبی نیز دارند. این سایت ها همیشه منتظر مقالات ارزشمند از طرف کاربران هستند و در مقابل به شما اجازه میدهند لینک خود را در محتوای مقاله قرار دهید.امااااا دوستان موارد زیر را رعایت کنید:

  • محتوای تهیه شده برای پست مهمان کاملا اختصاصی باشد.
  • در سایت هایی محتوا نویسی کنید که ترجیحا به زمینه کاری شما مرتبط باشند.
  • ساخت بک لینک را برای صفحات داخلی سایت و عبارات کم رقابت انجام دهید.
  • در صفحه پست مهمان خود فعالیت کنید و پاسخ کاربران را بدهید.
  • صفحات محبوب در سایت هدف را شناسایی کرده و در موضوعات مورد توجه کاربران محتوا تولید کنید.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مطالعه فرمایید :

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در خدمات سئو سایت

 

  1. ارسال دیدگاه و فعالیت در فروم های تخصصی برای ایجاد بک لینک در طراحی سایت

یکی دیگر از روش های ارزشمند و بی هزینه برای ایجاد بک لینک جهت خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت فعالیت در فروم های تخصصی و ارسال دیدگاه در بخش نظرات سایت های دیگر است. دقت کنید که اگر هدف شما از این فعالیت فقط کسب بک لینک باشد دیدگاه یا پست شما از این سایت ها حذف میشود.

 

ساخت بک لینک اتوماتیک

 

نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • از هویت واقعی شامل نام و تصویر استفاده کنید.
  • دیدگاه شما مستقیما به محتوای صفحه مرتبط باشد و سوالی در همان زمینه مطرح کنید.
  • در صورت امکان لینک خود را در متن دیدگاه قرار دهید.
  • از ارسال نظرات زیاد در طراحی سایت اختصاصی یا یک صفحه پرهیز کنید.
  • دیدگاه خود را در پاسخ به یکی از کاربران یا مدیر سایت مطرح کنید.

 

  1. برای ایجاد بک لینک در طراحی سایت ردگیری رقبا را هم در نظر داشته باشید.

با کمک سایت هایی مانند Ranksignal رقبای خود را بررسی کنید و سایت هایی که آنها برای درج لینک انتخاب می کنند را رصد کنید. در صورتی که سایت ها دارای محتوایی مرتبط با سایت شما بودند به آنها درخواست ارسال لینک و یا پست مهمان بدهید.

 

  1. برای ایجاد بک لینک در طراحی سایت حرفه ای لینک های داخلی را در نظر بگیرید.

اگر بگویم بیشتر سئو کاران از یاد می برند که می توانند لینک های مفیدی از سایت خودشان به خودشان بدهند، چندان اغراق نکرده ام. یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعامل کاربران با مقالات سایت دادن لینک داخلی است. اگر لینک های داخلی، با هدف طراحی شوند و مخاطب را به مطالب مرتبط منتقل کنند، بسیار تجربه کاربری مثتبی ایجاد می کنند.

 

  1. برای ایجاد بک لینک در طراحی سایت ارزان مصاحبه کنید.

من بارها دیده ام که سایت های خبری یا مجله های اینترنتی با مدیر یک وب سایت مصاحبه میکند و لینک سایت را در سایت خود قرار میدهد این خیلی میتواند به اعتبار سایت شما بیافزاید از سایت های خبری بخواهید با شما مصاحبه کنند.

 

ساخت بک لینک اتوماتیک

دوستای عزیزم برای لینک گذاری دو روش وجود دارد: یکی لینک سازی طبیعی و دیگری غیرطبیعی که شامل خرید بک لینک و یا ساخت بک لینک اتوماتیک. بدیهی است که لینک گذاری طبیعی ارزش و سودمندی بیشتری داشته و تنها ایراد آن زمان بر بودن است، صرف انرژی برای ساخت لینک هایی که درباره سایت های مقصد و میزان محبوبیت و اعتبار صفحه آن تحقیق شده است، نتایج موفقیت آمیزی برای خدمات سئو و  بهینه سازی وب سایت به همراه خواهد داشت.

اما در صورت کمبود زمان و الزام بر روند سریع این پروسه که بیشتر نیز مورد توجه سایت های تجاری برای به سرعت رسیدن به جایگاه های بالاست، استفاده از ابزارهای رایگان بک لینک ساز ( لینک سازی اتوماتیک ) گزینه انتخابی آخر خواهد بود.

 

لیست سایت های بک لینک رایگان

 

ساخت بک لینک اتوماتیک  که مطرح شد پیشنهاد نمی شود، بهتر است از صفحاتی بک لینک دریافت کنید که قابل اعتماد بوده و از اعتبار صفحات و اعتبار دامنۀ بالایی برخوردار باشند و نمره اسپم آنها صفر باشد. ساخت بک لینک اتوماتیک در ابتدا شاید برای شما خوشایند باشد از آنجا که تعداد لینک های نمایش داده شده شما را افزایش می دهد، اما در نهایت اگر بدون کیفیت باشد منجر به حذف سایت شما در صدر نتایح موتورهای جستجویی همچون گوگل می گردد. 

 

لیست سایت های بک لینک رایگان

  • بک لینک از سرویس بلاگ دهی pointblog.net (بسیار قوی)
  • بک لینک از سرویس بلاگ دهی fireblogz.com (قوی)
  • بک لینک از سایت lonelyplanet.com (بسیار قوی)
  • بک لینک از سایت qowap.com (قوی)
  • بک لینک از سایت simplesite.com (بسیار قوی)
  • بک لینک از سایت ویرگول
  • چند وب سایت برای اشتراک گزاری فایل های pdf (قوی)
  • بک لینک از  fdigitalocean.com/community/
  • بک لینک از emyspot.com
  • بک لینک از https://ello.co
  • وب سایت  Telegra.ph
  • Google Plus Brand Page
  • وب سایت اشتراک ویدیو نماشا : namasha.com
  • وب سایت اشتراک لینک (بالاترین)
  • میکروبلاگ tumblr
  • سایت ساز WeeBly
  • بک لینک از BlogAdda
  • دریافت لینک‌های رایگان با Codeacademy
  • بک لینک از Granta (ظاهرا این سایت ایجاد حساب کاربری را فعلا غیرفعال کرده است.)
  • بک لینک از OneTab
  • بک لینک از Copyrighted
  • بک لینک از AllTop
  • بک لینک از Mozilla
  • بک لینک از Ted
  • بک لینک از Eventful
  • بک لینک از انجمن هایی که دامین اتوریتی بالا دارند

 

افزونه ساخت بک لینک

یک افرونه کارش ساختن لینک داخلی از قسمت نظرات شماست. به اینصورت که برای هر نظر، یک صفحه جداگانه میسازد و اگر در یک صفحه 10 تا نظر دهند، ۱۰ تا صفحه جداگانه که لینک به آن صفحه شما داره ساخته شود.

 

ربات بک لینک

 نرم افزار ربات سئو  باعث شده تا تعداد زیادی از بهینه سازان وب به سمت این نرم افزار کشیده شوند در درست و غلط بودن آن هم نظرات متفاوت است.

ارسال نظر

محاسبه قیمت طراحی سایت
هزینه سئو سایت
درخواست مشاوره